Podpisano pierwsze umowy partnerskie w ramach programu Zgierska Karta Mieszkańca!
Rozpoczęcie współpracy z piętnastoma partnerami w ramach programu Zgierska Karta Mieszkańca potwierdzone zostało symbolicznym podpisem na odpowiednich dokumentach dnia 26 stycznia 2024 roku. Celem niniejszych porozumień jest zapewnienie korzyści dla użytkowników miejskiego programu lojalnościowego, które oferowane będą nie tylko przez jednostki samorządowe, ale również przez funkcjonujące na terenie miasta firmy. Dla partnerów korzyścią jest promocja i lepsza możliwość dotarcia do potencjalnych klientów.
Spośród firm zgierskich, które jako pierwsze zdecydowały się na bycie partnerami Zgierskiej Karty Mieszkańca, można wymienić: Jawn-e (biuro biegłego rewidenta), Makom (sklep i hurtownia artykułów biurowych), newYou Clinic (klinika medycyny estetycznej), Pojedli Popili (restauracja), SkyFit (klub fitness) oraz Jubiler Spruch (sklep jubilerski).
Miejskie jednostki, które także planują oferować korzyści posiadaczom karty to: MOSiR, MOK (Stary Młyn), MUK, MPGK, MPGM, WODKAN, Muzeum Miasta Zgierza, Centrum Kultury Dziecka, Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Bolesława Prusa. W tych miejscach posiadacze Zgierskiej Karty Mieszkańca mogą liczyć na zniżki, rabaty oraz okazjonalne promocje.
Zgierska Karta Mieszkańca to inicjatywa mająca na celu nagrodzenie mieszkańców, którzy swoje podatki rozliczają w zgierskim urzędzie skarbowym, korzyściami. Każdy, kto jest zameldowany lub mieszka na terenie Zgierza, może złożyć wniosek o wydanie karty zarówno w formie fizycznej (plastikowej), jak i elektronicznej – jako element aplikacji mobilnej Miasto Zgierz. Nie jest wymagane przedkładanie dowodu opłacania podatków w Zgierzu do momentu maja, kiedy rozpocznie się proces przedłużania kart.
Korzyści dla posiadaczy Zgierskiej Karty Mieszkańca są liczne i będą systematycznie poszerzane. Obecnie użytkownicy programu lojalnościowego mogą liczyć na przykład na znaczne obniżki cen biletów komunikacji miejskiej. Karta dzieli użytkowników na grupy wiekowe – od najmłodszych po seniorów. Lokalne firmy prywatne, które chcą oferować swoje usługi na preferencyjnych warunkach dla posiadaczy karty, mają teraz łatwiejszy dostęp do grup docelowych.